Astazi am avut placerea sa exuctam o lucrare pe gustul nostru, pentru ca pe astfel de lucrari suntem specializati si atunici placerea de a a lucra la un motor este mult mai mare decat de a schimba un set de placute de frana sau un set de arcuri si amortizoare.
Motorul in cauza consuma aproximativ 1.5l la 1.000km parcursi in regim normal, sa nu ne gandim ca proprietarul schimba treptele de viteza la 6.000rpm si de acolo consumul ridicat de ulei, NU!

Supapele aratau groaznic pentru un motor pe benzie chiar daca acesta este cu injectie directa, depunerile erau exagerate.

Segmentii erau aliniati iar uzura lor depasa 0.8mm , spre fericirea noastra si a clientului cinlindrii inca era in grafic si nu a fost cazul sa intervenim deloc ceea ce a insemnat un cost de lucrare putin mai scazut fata de cum preconizam la inceput.

Chiuloasa a fost reconditionata de catre noi , inclusiv ghidurile supapelor si planeitatea.

