Skip to content Skip to footer

Tuning Auto Brasov

Echipa Revdot Brasov ofera servicii de tuning auto precum Stage 1 si Stage 2

Ce inseamna Stage 1 si Stage 2?

Stage 1 este optimizarea software care ofera o crestere de putere / cuplu, de aproximativ 20-30%. Se adreseaza conducatorilor auto care doresc performante superioare si un plus de dinamica de la autoturismul lor.

Stage 2 este optimizarea software care ofera o crestere remarcabila de putere si cuplu, de aproximativ 30-40% in cazul anumitor motorizari. Optimizarea Stage 2 este insotita obligatoriu de modificari mecanice cum ar fi evacuare, intercooler marit, admisie, etc. Se adreseaza in principal conducatorilor cu un stil sportiv de condus (dar nu numai) si care doresc performante superioare fata de cele oferite de Stage 1.

Chiar daca ambele tipuri de tuning auto se bazeaza pe optimizarea de softwere, diferenta dintre cele doua o face alaturarea unor modificari fizice aduse masinii o data cu optimizarea softwere ului in cadrul Stage 2 precum modificari la nivelul sistemului de evacuare, admisie, intercooler marit, etc, pe cand la Stage 1 masina beneficiaza doar de modificarile aduse prin resoftare.

Care este castigul de putere?
Cresterea de putere pentru motoarele cu inductie fortata de aer (turbocompresor) ajunge pana la 30%.

La motorizarile aspirate cresterea de putere este de maxim 10%.

Consumul de carburant dupa resoftare

Sub nicio forma nu creste consumul de carburant! Din contra, consumul de carburant poate scadea in urma resoftarii, presupunand ca stilul de condus ramane acelasi. Explicatia consta in faptul ca randamentul motorului creste, masina ajungand mult mai repede la vitezele de rulare normale, in special in circulatia urbana.

Fiabilitatea motorului
Cresterile de putere pe care le oferim sunt calculate pentru fiecare producator in parte astfel incat sa nu fie afectata fiabilitatea componentelor mecanice, nici chiar pe termen lung. Valorile cresterilor de putere le gasiti folosind modulul de cautare selectand marca, modelul si motorizarea autovehiculului dumneavoastra.

De asemenea, autovehiculele au setari conservatoare din fabrica, astfel incat sa functioneze optim in diferite regiuni de pe glob, atat la temperaturi pozitive extreme cat si la temperaturi negative extreme. Nu in ultimul rand, producatorii iau in calcul si faptul ca uneori se foloseste un combustibil de slaba calitate sau faptul ca intretinerea masinii nu este perfecta (nu se respecta intervalele de service, de schimb ulei, consumabile, etc).  De aici rezulta din nou setarea conservatoarea a masinilor de serie.

In concluzie, in Romania unde avem un climat temperat iar intretinerea autoturismelor se face cu strictete, chip tuning-ul nu afecteaza sub nicio forma fiabilitatea autoturismelor.

Leave a comment